Maandag 04022013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu Maandag 04022013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu

Maandag 04022013

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

05 Februari 2013 | Nederland, Almere Stad

We konden uitslapen alleen moesten de kofferd om 10 uur op de gang staan. Wij zijn met de plaatselijk taxi, een pickup, naar het centrum gegaan en hebben bij Starbucks heerlijke koffie gedronken.
Daarna zijn we op zoek gegaan naar de chinese markt. Uiteindelijk hebben we het gevonden en het was daar beredruk. De markt stonk.
Vlees, kleding, wieook, vuurwerk....alles lag bij elkaar.
Ik heb er wel leuke dingen gekocht maar alles stonk naar vis en vlees.
Na een paar uur zijn we teruggelopen naar het centrum en hebben er heerlijk gegeten. Om half 3 terug met de taxi naar het hotel. We zouden om half 4 opgehaald worden om naar het station voor de nachttrein te gaan.
In 4 pickups pasten we er allemaal in. De bus was al in de ochtend met onze koffers naar Ayutthaya vertrokken.
De nachttrein was een belevenis op zich. Je mocht alleen in het (smerige) toilet roken, je kon met tandenpoetsen beter het water van de trein niet gebruiken enz enz. Het was wel gezellig. Eén voor één werden de bedden opgemaakt en om 10 uur was het klaar en lag iedereen in z'n nestje. Valerie had nog een kakkerlak in haar bed en Tan heeft zijn bed aan haar afgestaan.
Om half 5 zouden we door Peter gewekt worden, wat ook gebeurde, maar de trein bleek vertraging te hebben. Hij zou om 5 aan moeten komen en het was 6 uur geworden. We hebben in de buurt van het station in een hotel onbeten. Het is inmiddels dinsdag.

• 05 Februari 2013 - 16:12

Tasha:

Nou ja..... Hebben de treinen daar ook vertraging? Lijkt de NS wel :D leuke vakantieverhalen weer , erg leuk dat Thailand! Maar ff een update van thuis: de auto is vastgeroest, de vissen blijven de hele tijd boven drijven, de planten konden de zwaartekracht niet meer aan en jullie zwerfkat heeft zn knapzak gepakt en is er vandoor gegaan..... Maar genieten jullie lekker van jullie welverdiende vakantie :D

Kussies!!!!

Grapje hoor, alles gaat goed x

• 05 Februari 2013 - 16:19

Therese Verschuuren-van Oudenaren:

Dankje Tasha, je hebt me weer helemaal gerustgesteld!!!!

• 05 Februari 2013 - 17:47

Lineke Van Esch Zondag:

gezellig tussendoortje zo'n treinreisje en wat kakkerlakken betreft, die heb in andere landen ook.Ik heb nog een mooie foto van een kakkerlak die we 'smorgensvroeg verdronken in een halfvol glas wijn vonden. Dat was in Manly.

XXX lineke