Zondag 10022013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu Zondag 10022013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu

Zondag 10022013

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

11 Februari 2013 | Nederland, Almere Stad

Niet veel te vertellen. We hebben een enorm luie dag gehad.
Op het strand aangekomen waren er allemaal rode vlaggen. Je mocht de zee niet in omdat er zo'n wilde zee was.
We hebben bedjes genomen en lekker gegeten en gewoon geluierd.
Ymke, nog bedankt voor je tip van de C1000 vitamine.
Ik heb er veel baat bij gehad. Voel me goed (nog wel snel moe).
Het is vandaag chinees nieuwjaar maar bij ons en zeker in Suriname wordt er veel meer vuurwerk afgestoken.

• 11 Februari 2013 - 06:35

Ans En JP:

Geeft niets dat je weinig te vertellen heb schonesussie,jullie verhalen de afgelopen weken waren fantastisch.Geniet nu maar .En wat een wilde zee,zou ook niet gaan zwemmen ha ha .

Nou luitjes ga zo werken (het is hier nu 06.34) en verdomde koud brrrrrrrrrrrrrrrr.

Liefs en groetjes Ans en JP

• 11 Februari 2013 - 07:44

Michel:

Jullie weten dat ik bijna nooit op het net zit, maar deze verhalen de afgelopen dagen waren erg leuk om te lezen. Zal ze wel missen! Genietze

• 11 Februari 2013 - 10:26

Ymke:

Goed te lezen dat je er baat bij hebt gehad.
    Nu dan maar lekker uitrusten, opladen en bijtanken in die warmte en zon!
    En zo'n zee zou ik ook niet in gaan, dan ziet dat zwembad er wat relaxter uit!
    Geniet ze!
    Ymke