Dinsdag 12022013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu Dinsdag 12022013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu

Dinsdag 12022013

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

13 Februari 2013 | Nederland, Almere Stad

Om kwart over 9 waren we al op het strand.De zee was rustiger en het was al behoorlijk warm
Na 2 uurtjes begon het te betrekken en kregen we inderdaad een fikse bui.
Iedereen ging schuilen bij de bar of in het restaurant. De strandverkoopsters schuilden met hun waren in het reclamebord van het restaurant.

Na een tijdje stopte het, we hebben heerlijk gegeten en wilden verder zonnen, maar enige tijd later begon het weer te regenen.
We hebben onze spullen maar gepakt en zijn naar het hotel gegaan.
Eigenlijk jammer want een uurtje later was het schitterend weer met een stralend blauwe lucht.
Hopelijk is het morgen, onze laatste dag, mooi weer.
Zon en warmte is heerlijk en ik zie er als een "ijs"berg tegenop om weer terug te moeten naar de kou in Nederland.
Vanavond gaan we met Valerie shoppen en eten. Een heel gezellige meid en een groot dierenvriend.

• 13 Februari 2013 - 11:41

Jelle, Laura En Sofie:

Geniet nog even jullie laatste daagjes!

x ons